Kup Bilet

Aplikacja Mobilna Karta Miejska

Realizacja i opis zakupu biletu korzystając z urządzenia mobilnego i aplikacji Mobilna Karta Miejska:

  • Pobranie i korzystanie z aplikacji jest bezpłatne. Wystarczy pobrać ją z Google Play lub App Store;
  • Po pobraniu i uruchomieniu aplikacji, należy zaakceptować regulamin (który zawsze warto przeczytać). W formularzu rejestracji wpisujemy swoje dane osobowe, po czym wyrażamy zgodę na przetwarzanie danych osobowych (opcja nr 1). Po wprowadzeniu wszystkich danych wysyłamy formularz do weryfikacji. Po chwili otrzymujemy komunikat, że nasze konto zostało utworzone.
  • Aby się zalogować, musimy podać e-mail i utworzyć hasło. Generujemy własny PIN.
  • Po zalogowaniu mamy możliwość zakupu biletu zgodnie z obowiązującą taryfą opłat.
  • Płatności za bilet można dokonać przelewem lub przy użyciu karty płatniczej (koniecznym będzie dodanie karty w celu sfinalizowania transakcji; dane karty są szyfrowane, więc jest to w pełni bezpieczna płatność).
  • Po dokonaniu płatności, w zakładce „Moje bilety – nieaktywne”, pojawi się bilet, który możemy aktywować (skasować) w dowolnej chwili (najlepiej zrobić to w trakcie wsiadania do autobusu).
Aplikacja GoPay

Zakup biletu korzystając z urządzenia mobilnego i aplikacji GoPay:

Zakup biletu jest możliwy w wygodny sposób poprzez właściwą aplikację na urządzenia mobilne. O tym jak tego dokonać przeczytasz w Instrukcji korzystania z aplikacji GoPay na urządzenia mobilne.

Zakup biletu przez internet

Korzystanie przez Klienta z usług i funkcjonalności systemu GoPay uwarunkowane jest posiadaniem konta bankowego lub karty płatniczej z obsługą internetową.

Realizacja i opis zakupu biletu przez internet:

  • W celu dokonania zakupu biletu na przejazd środkami transportu pasażerskiego miejskiego i podmiejskiego świadczonymi przez Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, Klient wybiera rodzaj biletu, jaki chce zakupić przez naciśnięcie odpowiedniego klawisza na stronie https://gopay24.pl/buy lub poprzez link na stronie przewoźnika.
  • Po wybraniu rodzaju biletu oraz uzupłnieniu pozostałych danych, klient potwierdza dane do biletu poprzez naciśnięcie klawisza „Dalej”. Przed naciśnięciem klawisza „Dalej” klient musi zatwierdzić” „akceptację regulaminu”.
  • Po zatwierdzeniu danych do zakupu biletu pojawia się „Podsumowanie”, na którym są wyświetlone wprowadzone dane. Po weryfikacji poprawności danych należy wybrać „kup bilet”.
  • Kupujący zostaje przekierowany do systemu płatności gdzie wybiera formę płatności i dokonuje zapłaty za bilet.
  • Po prawidłowym opłaceniu pojawia się możliwość wydruku lub zapisu biletu w pliku pdf na urządzeniu kupującego. Bilet zawiera jego rodzaj i wprowadzone dane i jest opatrzony zabezpieczającym kodem QR. Dodatkowo w pliku pdf bilet jest wysyłany na podany przez Kupującego adres e-mail.

file_downloadDo pobrania szczegółowa instrukcja w pliku PDF.


Ponieważ sprzedawcą biletów przez Internet jest firma Gopay prosimy ewentualnie reklamacje składać za pośrednictwem www.gopay24.pl lub na adres mailowy podany w regulaminie.


shopKup Bilet

Punkty sprzedaży

Bilety okresowe:

  • Stacja Paliw ul. Gnieźnieńska 9 – w godzinach od poniedziałku do piątku 6:00 do 20:00, w soboty, niedziele i święta 8:00 do 20:00.
  • Stacja Paliw ul. Wąwozowa 1A – w godzinach od 6:00 do 22:00 7 dni w tygodniu.
  • Biletomat stacjonarny w Centrum Przesiadkowym „Wąwozowa” oraz biletomaty zlokalizowane przy przystankach:
      • Dworzec PKP 01
      • Rynek Staromiejski 01
      • Cmentarz 01
      • Os. Bukowe 01
      • Os. Morskie 02
      • Wańkowicza 01
      • Clausiusa 02
      • Św. Wojciecha 01

Bilety jednorazowe/czasowe:

  • Aplikacja na urządzenia mobilne. Aby skorzystać przeczytaj Instrukcję korzystania z aplikacji GoPay na urządzenia mobilne.
  • Stacja Paliw ul. Gnieźnieńska 9 – w godzinach od poniedziałku do piątku 6:00 do 20:00, w soboty, niedziele i święta 8:00 do 20:00.
  • Stacja Paliw ul. Wąwozowa 1A – w godzinach od 6:00 do 22:00 7 dni w tygodniu.
  • Kioski i punkty handlowe.
  • Biletomaty stacjonarne oraz mobilne w autobusach.

Sprzedaż biletów jednorazowych/czasowych w ilościach hurtowych dla podmiotów gospodarczych odbywa się w siedzibie MZK Sp. z o. o. ul. Gnieźnieńska 9, kasa 2, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 11:00.